HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2273., Most már nagyon jó nekem…

2014.05.12. 14:18 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Most már nagyon jó nekem…

most nagyon jó nekem.jpg

 

Most már nagyon jó nekem, hisz megláttam

benned azt a csodás lényt, kit elánnal

kerestem oly régóta, és igazából

érzem, te vagy a nagy Ő. Vajh’ kitalálod

 

szívem, hogyan? Mert őrülten szeretlek,

ezáltal olyan rejtélyekre leltem

a teljes valódban, melyekről te magad

sem tudtál. Amint leomlottak e falak,

 

kezdtem hinni, hogy könnyebb lesz életünk,

szeretve, megértve egymást remélünk

szebb jövőt, kéri majd a számlát végzetünk,

ám a boldogságot mindenképp elérjük…

 

(Budapest, 2014. május 12. Erdős Pál Attila)

2 komment

Címkék: attila pál erdős sodrelap

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr296156299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annachief oreanPT 2014.05.14. 07:34:40

Szerelem: az enyémmé épített külső, a részletekben magamba vont egész.
Nádas Péter .....csodás a vers Pali

Erdős Pál Attila (sodrelap) 2014.05.14. 13:14:34

@Annachief oreanPT: Anna, ismerem ezt az idézetet, sokatmondó! :-) Anna
süti beállítások módosítása