HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2279., Láthatatlan csoda

2014.05.17. 13:07 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Láthatatlan csoda

 

 

 Láthatatlan csoda.jpg

 

Boldogságra születtem, merthogy korán

ráéreztem – hosszú életem során

kitartott mellettem! -, erre egyetlen

egy lehetőségem lesz:  a szerelem

 

oltárán elérnem. Megismertelek,

megszerettelek, elemi ereje

lett szerelmünk lángjának, mely megolvaszt

minden fémet, ha kell, és ebben olyan

 

gyönyörűséges csodát élhetek át,

mit mások nem láthatnak, vélhetem tán

különlegessége miatt. Szerelmünk

dallamos még, érte mindent megteszünk…

 

(Budapest, 2014. május 17. Erdős Pál Attila)

2 komment

Címkék: attila csoda pál láthatatlan erdős sodrelap

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr726177781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annachief oreanPT 2014.05.20. 07:23:16

Ha szeretem az Egyetlent, a világ egy lesz, csak egyet kell szeretnem, hogy mindent szerethessek, és ebben a szerelemben megnyílik a mindenség titka.
Hamvas Béla....Pali ez tökéletesen rátok illik és kívánom, hogy életetek végéig tartson:))Gyönyörű vallomás tőled

Erdős Pál Attila (sodrelap) 2014.05.20. 19:04:00

@Annachief oreanPT: Annám köszi, H.B. is az érzések, szavak embere volt... :-) remélem így lesz...:-)
süti beállítások módosítása