HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2310.,Amiért én nem főzök..(feledékeny szakács :-))

2014.06.17. 15:10 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Abszolút friss és árulkodó! 

Amiért én nem főzök..(feledékeny szakács :-))

szakács.jpg

Egyszerű az oka, feledékeny a kobak…  . Szóval ma este annyira álmos voltam a tegnap éjszakai meccs nézésétől, hogy estére álmos lettem és letettem a fejem pihenni. Előtte beállítottam a telefonomon az ébresztést 21 órára. Ám néhány percnyi forgolódás után elkezdtem ténykedni, leveleket írtam és verseket szerkesztettem, egyszer csak nézem a tévében, középkezdéshez állnak fel a csapatok: Irán – Ghána, hát nem a legveretesebb együttesek , de akik ismernek, tudják, focibolond lennék. 

Épp leütöttem egy sort, amikor éktelenül vinnyogott a telefonom, majd kiugrottam az ablakon, a fenébe is , elfelejtettem a pipácskát kiszedni a helyéről. Ez okos telcsi, addig nyomta, amíg nagy nehezen „kipipáltam”. Végül is ez a magyarázata annak, miért nem főzök már, hisz ha ott felejtem a tűzhelyen a kaját, az vagy lekozmál vagy leég, vagy túlforr, ti ezt jobban tudjátok , és akkor lőttek a kajának…

Sodrelap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr986310655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása