HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2339., Isteni kiváltság

2014.07.15. 15:29 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Isteni kiváltság

 

Isteni kiváltság.jpg

 

Amióta megismertelek,

megtapasztaltam, milyen remek

érzés, az örömszerzés. Míg nem

találkoztam ezzel a szinte

 

az egekig repítő csodás

sejtelemmel, addig a szokás

rabjaként, vágyakozás nélkül

elégítettem ki én végül

 

is a testi kívánságaimat.

Isteni kiváltságaimat

azóta boldogan élvezem,

nagyon jó megbújni kék szemed

 

világában, elrejtőzködni

szép mosolyodban. Elköszönni

szeretnék már régi énemtől,

és más sem kérni az élettől,

 

a szép lelkedbe letehessem

szívem minden titkát, szerelmem

örökké a tiéd lehessen,

s a szíved csak engem szeressen…

 

(Budapest, 2014. július 15. Erdős Pál Attila)

2 komment

Címkék: attila pál erdős sodrelap kiváltság istnei

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr886511001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annachief oreanPT 2014.07.18. 06:39:54

Szép érzelemdús vers ehhez nagyon nincs is mit hozzáfűzni , de egy tény, ezzel az érzelemmel tudhatod magad mögött a szép családodat és a párodat.)

Erdős Pál Attila (sodrelap) 2014.07.18. 13:29:00

@Annachief oreanPT: Egy kicsit megadtam a módját, Anna, egy kicsit kijavítanálak "ezzel az érzelemmel tudhatod magad mögött a szép családodat és a párodat.)" magam körül - re... :-), oké? :-)
süti beállítások módosítása