HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2385.,Veszteség

2014.08.30. 14:12 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Veszteség

 

Veszteség.jpg

 

Tudom, mire gondolsz, ismerlek téged,

véled, hogy ez csak egy stupid, véletlen

nyári flört volt. De én megnyugtatlak, nem,

s most rettentően félek (sugalltam egy

 

különös éjszakán is, mert szerelmed

halkan jött, alig észrevehetően,

mint a csillagok, melyekről nem lehet

tudni sohasem, mikor, az éjnek mely

 

percében gyulladnak ki fenn az égen),

hogy  többé senkit sem fogok, ígértem,

úgy szeretni, mint ahogyan szépséged

szerettem. Elvesztem már az észérvek

 

világában, tartva attól, valaki

megfoszt tőled, utálva magam kis –

hitűségét, tiédet meg nem értve,

hogy nem tehetsz boldoggá. Ám én félek,

 

hogy erre éppen szerénységem nem lesz

képes és átengedlek másnak. Egyre

csak azt érzem, eljátszottam egyetlen

esélyem a boldogságra, szerelmem…

 

(Budapest, 2014. augusztus 30. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: attila pál veszteség erdős sodrelap

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr206650235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása