HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2616.,Legyen már az enyém, mi hátra van még…

2014.10.11. 19:10 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Legyen már az enyém, mi hátra van még… 

2014.07.02. apu és ákos 011.jpg

 

Sokáig segítőkészen, készségesen

szolgáltalak, de sohasem szolgalelkűen,

megalázkodó, gerinctelen ember nem

voltam sose. Akkor írtam entellektüel

 

módon csak, ha megcsendült a melódiád,

hánykolódtam álmatlanul, átvirrasztottan

kínlódva, ha egyetértő retorikád,

pátoszod hallgatott, keveset vitatkoztam.

 

Vártam a nagy változást, a korszakváltást,

elegem volt és untam már a cenzorokat,

a politikai élű felülvizsgálást

megvetettem minden korban. Rekordokat

 

műveimmel nem döntöttem, bár sok helyen

megjelentem, ámde nem írhattam kedvemre,

szeszélyesen. S ma ugyanezt érzem. Enged

végre, az legyek, aki vagyok, ha szerelmem

 

szárnyal, hadd kürtölhessem világgá,

hisz oly kurta az élet, s minő sérülékeny,

sorban hullajtják lombjaikat már a fák

az őszi szitáló ködben, csak a törékeny,

 

vonuló madarak éneke szól a légtérben,

legyen már az enyém, mi hátra van még: békében…

 

(Budapest, 2014. szeptember 11. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: attila lenni pál erdős sodrelap

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr56781377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása