HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2629.,Önkritikus

2014.10.14. 15:23 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Önkritikus

 

 APU BARNA.jpg

Barátom Sándor hetek óta

munkanélküli. – Tettem róla,

hogy így legyen, behúztam egyet

a főnökömnek – mesélte reggel,

 

amikor találkoztam vele.

- Satya, a Népszavában este

olvastam egy hirdetést, lehet,

hogy éppen neked való lenne.

 

- Ez frenetikus – lelkendezett,

mikor hevesen részleteztem

az álláslehetőséget. – De,

mennyit fizetnek? – Bőségesen,

 

ismerve téged. A bérezés

arányos az ember képessé-

geivel. – Nézd, ettől félek, mert

abból én, biztos nem élek meg…

 

(Budapest, 2014. október 8. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: attila pál erdős sodrelap önkritikus

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr656790425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása