HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

333., Életem három stádiuma…

2009.07.27. 15:53 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                             Életem három stádiuma…
 
Életem három stádiuma.jpg
 
                                 Mostanában, ahogyan odaát
                             felé lépdelek, lassan ráeszmélek,
                            hogy az emberélet három szakaszát
                             sikerült eleddig nekem megélnem.
 
                              Aludnom kellett, de nem akartam.
                               Alukázni szerettem volna bizony,
                          de nem volt időm rá. Immár ma szabad
                           vagyok, csak éppen aludni nem bírok.
 
                                    (Erdős Pál Attila)
 

Szólj hozzá!

Címkék: élet attila ember idő szabad pál három aludni szeretni odaát akarni sikerülni erdős szakasz stádium megélni sodrelap lépdelni ráeszmélni bírni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr501271574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása