HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

749., Foszlány…

2010.04.28. 20:00 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                           Foszlány…
 
 
                        Képes vagyok magamtól elvonulni,
                        és lettem megkétszereződött ember.
                         Az egyik gyámoltalan – élhetetlen,
                          a másik egzisztál, tud boldogulni.
 
                         Mint cirógattalak téged, bódulni
                  látszott lényed, ez volt a lényeg, csendben
                         sejtettem, simogatásom értetted,
                       bár néha féltem, mikor kicsordulni
 
                    láttam könnyeidet. Némelykor engem
                       dühített az őrjöngésed – tolulni
                       éreztem agyamban a vért – életed
 
                      árán ellenben én nem élek. Benned
                     jó lenne már egyikünknek elmúlni,
                      míg az élet nem pilled el testedben.

Szólj hozzá!

Címkék: attila ember lényeg csend könny lény pál foszlány érteni erdős élhetetlen sodrelap boldogulni sejteni elvonulni bódulni gyámoltalan egzisztálni cirógatni kicsordulni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr191960212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása