HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

820., Karcsú vagyok?

2010.07.12. 21:13 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                            Karcsú vagyok?
 
                                             (1.rész)
 
 Újfent hódolok – önös érdekből – a sportolás szenvedélyének. Hét hetes fogyókúrázás
és testedzés után „körbemértem” magam s öröm szállta meg lelkemet, sikerült az örökös gondot okozó úszóövemből tizenöt centit ledolgoznom. Amint hazaért késő este a nejem, elregéltem e remek hírt.  - Most mennyi vagy drágám, egy méter ötven centi?
                        
 
                       Karcsú vagyok?
 
 
                                          (1.rész)
 
 
              Újfent hódolok – önös érdekből – a sportolás
                  szenvedélyének. Hét hetes fogyókúrázás
           és testedzés után „körbemértem” magam s öröm
                szállta meg lelkemet, sikerült az örökös
 
                    gondot okozó úszóövemből tizenöt
                 centit ledolgoznom. Amint hazaért késő
                   este a nejem, elregéltem e remek hírt.
      - Most mennyi vagy drágám, egy méter ötven centi?
 
 
 
 
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hír öröm attila drága centi pál sportolás testedzés érdek karcsú erdős méter sodrelap hódolni nej hazaérni elregélni fogyókúrázás ledolgozni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr602147447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása