HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

891., Én is fura vagyok…

2010.10.03. 13:27 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

             Én is fura vagyok…
 
 
                      Az ember igazán fura
                       élőlény, bizonyítékok
                         egész sora igazolja.
                 Furcsa szokásom itt és most
 
                 közreadom: akkor fekszem
                       én le aludni, amikor
                nem vagyok álmos s felkelek,
                 amikor még álmos vagyok…
 
     (Budapest, 2010-09-25. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: attila ember szokás furcsa fura élőlény sor pál aludni felkelni álmos erdős sodrelap feküdni igazolni bizonyítlék közreadni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr282341494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása