HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

980.,Ismerettár (p)

2011.01.06. 20:36 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                                   Ismerettár

        

 

                            Csinos tanító nénimnek szerelmet

                        vallottam, nem hatottam meg, eszemet

                        vesztett gyermeknek nevezett. Fejemet

                             leszegve rohantam haza, rettenet

 

                         fogott el, nem szeret engem senki sem.

                       Anyámnak csak annyit tudtam rebegni,

                         ha meg szeretne vigasztalni, higgye

                            el, nekem ehhez csak egy eredeti

 

                          lexikon kell. - Minek kell az kisfiam?

                       - Mert elhagytam az eszemet s apától

                                                               pedig mindig ugyanazt hallom, hogy a

                         lexikonban én mindent megtalálok!

 

 

                (Budapest, 2010. december 30. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem gyermek attila fej haza ész rettenet pál szeretni csinos tanító erdős sodrelap vallani fogni leszegni hatni rohanni nevezni ismerettár

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr422565939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása