HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1016.,Mamámhoz…(N147)

2011.02.11. 15:14 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                                         Mamámhoz…

 APU BARNA.jpg
 
 
                             Eleget tudtam ahhoz, hogy tudjam,
                           ha pácban voltam, felhívtam gyorsan
                               a mamámat, aki meghallgatott
                          és simogató hangjával megnyugtatott.
 
                           Így szólott egyszer: "Humor s kétkedés
                           nélkül nincs hit, csak féktelenkedés,
                                amely sajnálatos módon percek
                            alatt kihívó modorrá, rossz esetben
 
                                sértővé válhat." Tisztelettudó
                                ember lévén tanácsát, jó utód
                             módján, elfogadtam. Elnémítom
                      olykor – olykor magamban a kétségem frivol
 
                           hangjait, s bevallhatom, némelykor
                         nagyon szerencsés vagyok én, mert jó
                              mamámnak köszönhetően Isten
                           a fülembe súg és visszaadja hitem.
 
 
                    (Budapest, 2011. február 10. Erdős Pál Attila)
 

Szólj hozzá!

Címkék: humor attila hang ember mama tudni pác pál meghallgatni perc modor erdős felhívni sodrelap sérteni elrebegni megnyugtatni simogató kétkedni féktelenkedni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr372654076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása