HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1063.,Hegycsúcs (p)

2011.03.30. 12:05 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

                                 Hegycsúcs
 
 
                                   Mindig is fel akartam jutni a hegy
                                      tetejére, akárcsak mások, noha
                          hevesen vágytam arra, hogy olyan ösvényen
                         haladjak, mit még más emberek nem tapostak
 
                                ki. Amikor felértem, nem számított,
                                 hogyan kerültem oda, ámde hittem
                             erőfeszítésemben, s nem is a hegycsúcsot,
                        hanem inkább önnönmagamat hódítottam meg…
 
                         (Budapest, 2011. március 21. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: attila ember hegy pál ösvény kerülni hinni hegycsúcs erőfeszítés erdős számítani sodrelap vágyni haladni hódítani felérni feljutni tapasni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr132784718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása