HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1227., Tolvajok egymás között…(p)

2011.08.20. 16:33 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

        Tolvajok egymás között…
 
 
                   Az egyik tolvaj elújságolta
             a másiknak, legjobb az egyenes út,
                ki erre értetlenül nézett. - Látom,
            fogalmad sincs, miről beszélek. Múlt
 
               héten elcsentem egy vizsla kutyát,
         sajnos nem vették meg tőlem, mert szuka
         volt. Elgondolkodtam, mit tegyek, csúnyát
              is mormoltam magamban. A cudar
 
              helyzetet végül úgy oldottam meg,
            hogy mint egy becsületes megtaláló
               visszavittem az ebet gazdájának,
                  ki adott húsz gurigát hálából…
 
 
    (Budapest, 2011. augusztus 17. Erdős Pál Attila)
 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya út attila vizsla tolvaj legjobb csúnya fogalom szuka egyenes pál beszélni nézni erdős cudar sodrelap elgondolkodni elújságolni mormolni elcsenni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr953167087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása