HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1340., A szívhallgató (N132)

2011.12.04. 15:00 Erdős Pál Attila (sodrelap)

apu -ákos ballagás 2013.05.30. 015.jpg                           A szívhallgató

 

 

 

             Mélabús magányomban elszenderedtem,

               szép álmokat szőttem, és a jó tündérek

             azt súgták nekem: a szélvédőn át nézzem 

                   életem, ne visszapillantó tükörben.

 

                 Így is teszek, előre tekintek. Boldog

            vagyok, mert már elkerülöm azt az orvost,

                  aki a szívhallgatóját buzgó módon

              az én pénztárcámhoz szorította folyton…

 

 

         (Budapest, 2011. november 19. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: álom szép szív attila magány tündér tenni boldog szélvédő pál hallgatni előre tekinteni nézni erdős súgni sodrelap elszenderedni mélabús szőni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr813436423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása