HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1495., Letagadás (p)

2012.05.01. 11:53 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                              Letagadás

 

 

                            Barátom, Sándor remek társasági ember

                            és szenvedélyes szerencsejátékos is. Egy

                           pénteki napon megnyerte a főnyereményt

                              az ötös lottón, százmillió forinttal lesz

 

                            gazdagabb, amelyet véletlenül nett neje

                       elkotyogott nekem. Azonmód hívtam: - Boldog

                         vagy édes barátom? - Eszeveszetten. Miért

                 kérded? - Hallottam Sándor, nagy pénzt nyertél. -  Hó –hó,

 

                     még nem kaptam egy fityinget sem, nem is értem,

                           hogy a kedves feleségem miért fecsegett.

                        - Mit teszel először a pénzzel Satya? - Rögvest

                            letagadom barátaim előtt, hogy nyertem…

 

 

                        (Budapest, 2012. április 16. Erdős Pál Attila) 

Szólj hozzá!

Címkék: lottó attila ember forint gazdag ötös pál társasági szerencsejátékos erdős sodrelap nej megnyerni főnyeremény szenvedélyes százmillió letagadás

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr544482066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása