HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1626., Féltem a magánytól ? (N123)

2012.09.16. 13:12 Erdős Pál Attila (sodrelap)

 

           Féltem a magánytól?

 

APU BARNA.jpg

 

        

                       Nem tudom, de sejtem, a magánytól való

                            félelmem tanított meg a szeretetre,

                           a szerelemre engem, leginkább akkor

                       éltem, mikor szerelmes lettem. Szeretve,

 

                    megértve egymást könnyebb volt élni, bármi

                           sors állt elébünk, boldogságot elértük…

                         Szerelmem, emlékszel? Akárki akármit

                        mond, ahogy megcsókoltalak, te szédült

 

                        mámoros érzéssel visszacsókoltál, majd

                          aztán elindultál hallgatagon – némán

                           és magaddal vitted az életem. Soha

                   nem hagylak el drágám, nem szeretek én mást…

 

 

                       (Budapest, 2012. 09. 14. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem félelem boldogság attila magány sors szerelmes pál élni elhagyni elérni megérteni emlékezni mámor erdős félni sodrelap sejteni szédülni megcsókolni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr284780283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása