HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1683., Megfigyeltem... (p, k )

2012.11.12. 14:09 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Megfigyeltem…

 

Megfigyeltem, hogyha veszekszem

a kedvesemmel, akkor egyre inkább

elveszítem a türelmemet,

egyre gyengébben érvelek, egyre birkább

 

leszek, a szókészletem pedig

annál harsányabbá válik… Utóbb jól

megfigyeltem azt is, rendszerint

a kulcscsomómon található utolsó

 

kulcs nyitja a zárat… Gyakorta

utazom, ilyetén megfigyelhettem

a repülőtéren, valóban

sűrűn előfordult, amely hihetetlen,

 

hogy az első csomagot, ami

feltűnt a hosszú futószalagon, nem

vette le senki sem…Olyasmi

sem kerülte el nem lankadó figyelmem,

 

mint az, mihelyt az ember beállt

a legrövidebb sorba – bárhol!- máris

a leghosszabbá vált. Nos, ez ná –

lam az ingerküszöb, már - már abnormális…

 

(Budapest, 2012. november 8. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: kulcs birka attila ember szó kedves repülőtér pál türelem abnormális utazni harsány elveszíteni erdős sodrelap érvelni nyitni előfordulni veszekedni megfigyelni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr934903368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása