HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1742., Meghazudtoltam… (p, k)

2013.01.07. 15:43 Erdős Pál Attila (sodrelap)

apu.pngMeghazudtoltam…

 

Mily szörnyűség, lemondott rólam

a főorvosom, no de csodák

csodája, meggyógyultam. Hogyan

történt, senki sem tudja… Ódák

 

zengése helyett elkerülöm

az embereket és amikor

véletlenül észreveszem őt,

a dokit az utcán, az biztos,

 

nagy ívben kitérek előle.

Ám a doktor nagyon szeretne

már megszólítani, és egyszer

nem állja meg, hogy megkérdezze,

 

miért kerülöm el, hálátlan

beteg vagyok. Így válaszoltam:

-  Meg fogok halni – mondta -, látja

röstellem, hogy meghazudtoltam…

 

(Budapest, 2013. január 7. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: utca attila ember csoda tudni doki pál óda szörnyűség észrevenni főorvos véletlenül történni erdős sodrelap elkerülni zengeni lemondani meghazudtolni meggyógyulni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr395003356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása