HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1768.,Te vagy az én végzetem… (p)

2013.02.01. 15:44 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Te vagy az én végzetem…

végzet asszonya.jpg 

Te vagy az én végzetem,

ezért nem ijesztesz el,

bármit  teszel kedvesem,

mindig melletted leszek.

 

Tudom, minden asszonynak

furkálja az oldalát,

milyen íze, illata

van a tiltott fa ágán

 

termő friss gyümölcsnek, de

remélem – nem tagadván

önzésem -, te nagy bölcsen

abba sosem harapnál…

 

 

(Budapest, 2013. január 22. Erdős Pál Attila)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcs attila önzés kedves illat pál íz tagadni bölcs remélni erdős végzet asszonya sodrelap harapni tiltani ijeszteni furkálni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr725056970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása