HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1803., Zokogás az orvosnál… (p)

2013.02.24. 17:51 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Zokogás az orvosnál…

zokogás az orvosnál.jpg

Két idősebb szivar ül mellettem

az orvosi rendelőben, csendben

figyelünk a sorrendre. Egyikük

kezébe temeti az arcát, s rendkívül

 

hangosan zokogni kezd.  A másik

megkérdi: - Hát maga miért sír?

-  Vérvizsgálatra jöttem, meg fogják

szúrni az egyik ujjamat. Erre most már

 

ő is elkezd zokogni. Mielőtt

érdeklődhettem volna, az első

megkérdi tőle: -  Mi a baj, öreg?

-  Jaj, én meg vizeletvizsgálatra jöttem…

 

(Budapest, 2013. február 23. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: orvos arc attila öreg rendelő szivar hangos pál sorrend sírni vérvizsgálat rendkívül figyelni temetni erdős szúrni sodrelap megkérdezni ülni zokogni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr595102013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása