HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1934., Kincsem, a két kezem…(p)

2013.06.09. 18:59 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Kincsem, a két kezem…

apu_1.png

Idő kellett ahhoz, hogy rádöbbenjek,

nekem kell tartalmassá tennem életem

a világ nem kínálja tálcán felém

értelmét. Végül sikerült eldöntenem:

 

mit akarok, miben vagyok jó, mire

van szükségem és mit kell tennem. Rájöttem

arra is, ahogy idősödtem, kincsem

a két kezem, amelyik közül az egyiket

 

saját magam megsegítésére használok,

míg másik kezemet arra, hogy másokon.

 

(Budapest, 2013. május 29. Erdős Pál Attila)

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet világ attila kéz idő kincs tálca értelem pál tartalmas akarni sikerülni használni erdős sodrelap rájönni eldönteni kínálni megsegíteni rádöbbenni idősödni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr135352830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása