HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

2009., Felfedeztem a legjobbat… (p)

2013.08.21. 14:23 Erdős Pál Attila (sodrelap)

Felfedeztem a legjobbat…

(A képen balról - jobbra felső sor: Erdős László, Erdős Valéria, Erdős Ágnes, Erdős Pál, alsó sor: Erdős Pálné és id. Erdős Pál)

id.erdős pál családrég3.jpg

Voltaképp semmit sem számít, hányféle

együttélési formát, mintát eszelnek

ki az emberek, a családok túlélnek

mindent, mert tagjai ebben a közegben

 

igen meghitten élhetnek, a legmélyebb

érzéstől körülövezve, mely diszkréten,

csendben mutathatja meg magát. Én régebb

óta már saját kis családomban élek.

 

Igyekeztem felfedezni szüleimben -

idővel testvéreimben - a legjobbat,

(rengeteget köszönhetünk őseinknek)

majd azt valahogy magamból is kihoztam…

 

(Budapest, 2013. június 23. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: tag család forma attila meghitt ember csend pál közeg túlélni felfedezni érezni erdős számítani sodrelap igyekezni diszkrét mutatni együttélni eszelni

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr925469586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása