HTML

Erdős Pál Attila: Verseim, költeményeim, írásaim

A blogom a verseimről, költeményeim és írásaimról szól.

Friss topikok

Linkblog

1427., Nem voltam ismerős… (p) Nem voltam ismerős…

2012.02.26. 13:33 Erdős Pál Attila (sodrelap)

                                           Nem voltam ismerős…

                     

 

 

                                              Bűnügyi riporterként egy eset

                                            kapcsán felkerestem egy idősebb

                                            hölgyet. Mielőtt beléptem volna

                                                az ajtón, felmutattam előre

 

                                                 kikészített hivatásos újság-

                                                  írói igazolványomat, mit

                                            kikapott a kezemből s gondosan

                                          szemügyre vette a fotómat. – Csitt! -

 

                                              intett türelemre a hölgy, mikor

                                              tiltakozásként kinyílt a szájam.

                                                 Aztán visszaadta az iratot:

                                         - Ezt az embert még sohasem láttam…

 

 

                                    (Budapest, 2012. január 24. Erdős Pál Attila)

Szólj hozzá!

Címkék: attila újságíró ember ajtó riporter ismerős hölgy pál bűnügyi eset előre igazolvány erdős hivatásos sodrelap felkeresni kikapni belépni felmutatni kikészített

A bejegyzés trackback címe:

https://verseimkoltemenyeim.blog.hu/api/trackback/id/tr404209501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása